joi, 19 aprilie 2012

Cum sa iti faci parul albastru

Sunt sigura ca nu sunt singura care si-a dorit macar o data in viata parul albastru... Daca nu pe tot macar o suvita.


Si eu am luat azi hotararea de a-l albastri, asa ca, vorba reclamei, nu share-uieasti, nu existi, sa va povestesc pe scurt care este cea mai simpla modalitate de a obtine aceasta culoare.
Pentru ca traim in Romania si piata produselor cosmetice nu este atat de dezvoltata inca, si pana gasesti vopsea/nuantator  albastru, iti trece cheful de albastreala, lenesa de mine (Bill Gates a spus ca daca are ceva dificil de indeplinit va pune mereu un om lenes sa o faca, pentru ca omul lenes gaseste solutiile cele mai simple )a ales albastrul de metil, pretul acestuia este intre 1.70 ron si 3.00 ron, de la cea mai apropiata farmacie.
Pentru ca albastrul de metil este foarte lichid, l-am amestecat cu un sampon, ca sa fie mult mai usor de aplicat.
Dupa ce am amestecat albastrul de metil cu sampon, mi-am umezit bine parul (prinde mult mai bine pe par ud), iar cu o pereche de manusi de la o vopsea de par veche, mi l-am aplicat pe par (datorita samponului, se face spuma si se aplica usor usor).
De la aceeasi vopsea de par, mi-a ramas si un plic de stabilizator de culoare, care ajuta la pastrarea culorii mai mult timp (u don't say !), pe care il aplicati dupa ce ati stat cam 5 minute cu albastrul de metil pe par.
Pasul final este clatirea, dar o sa va trebuiasca si un pic de Ciff ca sa curatati cada dupa.
Atentie! pe tot parcursul "operatiunii" va trebui sa pastrati manusile, pentru ca pateaza foarte tare iar pentru orice eventualitate purtati un tricou vechi si ponosit, ca nu se stie sigur ce se alege de el.
Dupa incheierea operatiunii de aplicare a chestiilor pe cap, nu uitati sa stergeti urmele.


Eu sunt foarte incantata ca am reusit sa nu ma murdaresc prea tare pe piele, m-am manzolit putin pe mana si pe ureche, dar sper sa se scoata cu lotiune pentru cosuri pe baza de alcool, sau cu sare de lamaie.

P.s nu clatiti prea tare parul pt k nu prinde.
P.s 2 eu inca astept rezultatul.

20 de comentarii:

  1. hei! care a fost rezultatul? a iesit albastru? si inca o intrebare: ce culoare avea parul tau inainte de a-l face albastru? era vopsit?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,a iesit albastru verzui.
      Parul meu a trecut prin foarte multe culori, dar inainte fusese vopsit, castaniu sau roscat, si se dusese deja din culoare.
      daca vrei sa iti iasa foarte verde, decoloreaza-l, daca nu, o sa prinda.
      cu cat e mai inchisa culoarea, cu atat e mai inchis si albastrul

      Ștergere
  2. O poza de inainte si dupa?;;)
    Si eu am aceeasi problema cu faptul ca nu am gasit nuantatoare sau vopsea albastra. Mi-as dori niste reflexe macar.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Buna. M`a izbit si pe mine "febra" albastrului de ceva vreme si as vrea sa imi fac macar o suvita. :D Din cate am inteles de la alte persoane care au folosit albastru de metil, culoarea ar deveni in timp un verde. Se poate evita asta ?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ai incercati cu asa ceva:)) de ce?
      - faci foarte mare mizerie,lasa pete f greu de curatat
      - se decoloreaza pe piele ( am ajuns un mic elf in vro 15 minute}:))
      -daca te prinde o ploaie,ala esti
      -si in final,cel mai urat parul va devenii verde inchis,verde deschis si nu stiu daca e ok expresia "ou de rata".groaznic!
      am incercat,m-am potolit:))

      Ștergere
  4. buna, am facut si eu o data prostia sa-mi pun albastru de metil in par(dar simplu) si vreau sa spun ca parul mi se facuse dupa un timp sarma. t acum cum esti cu parul? poate combinat cu sampon este mai oky. si in legatura cu curatenia, se face curat fara nici un comentariu. poate pt lenesi mai bine da milioane la salon decit sa dea cu un ciff pe cada.

    RăspundeţiȘtergere
  5. Alooo,albastru de metil= culoare verde ,nu albastru!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si oare de ce se numeste ALBASTRU de metil?????

      Ștergere
    2. Foarte inteligent. Eu zic sa ti-l freci de fata sa vezi daca te faci verde. Alooooo Albstru cu galben = verde ! Daca esti blond pui-de-gaina normal ca iese verde

      Ștergere
  6. Pe parul blond iese verde si pe parul foaaarte deschis,aproape alb,iese albastru.Eu am parul blond cu suvite aproape albe si acelea mi-au iesit albastre iar restul parului verde-turquoise.

    RăspundeţiȘtergere
  7. BUNA, VREAU SA IMI FAC SI EU NISTE SUVITE ALBASTRE CU ALBASTRU DE METIL SI AS VREA SA STIU DACA PRINDE PE PARUL CASTANIU INCHIS NEVOPSIT, SAU TREBUIE SA MA DECOLOREZ?
    MULTUMESC.

    RăspundeţiȘtergere
  8. Super!!! Caut de ceva vreme albastru sau mov.... mi-am decolorat parul la varfuri k sa-l fac o culoare dinasta puternica...si n-am gasit pe nicaieri nuantator nimic. Deci am sa incerc cu siguranta....chiar maine !!!! Abia astept!!! Ms pt idee !!!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Cat timp ai stat cu albastrul pe par pana sa te clatesti?

    RăspundeţiȘtergere
  10. Dar turcoaz cum il fac ? Cata apa si cat albastru :-s ?

    RăspundeţiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundeţiȘtergere
  12. Dupa ce il usuc se poate ca am surpriza de a-mi pata hainele?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca e uscat nu o sa te patezi...doar daca e ud...si daca o sa te prinda ploaia,o sa se duca culoarea de pe par...deci...ai grija,daca te prinde ploaia sa nu te miri de ce ai gasit pete pe gat sau pe tricou...
      :D Sper ca ti-am fost de folos :*

      Ștergere
  13. Buna...vreau si eu sa imi fac parul albastru,dar nu stiu ceva...daca il am saten inchis,aproape negru,o sa prinda culoarea? si nu vreau sa il decolorez pentru ca dupa o sa imi afecteze parul...vreau un raspuns cat mai concret...
    stiu ca am pus dupa mult timp dar acum mi-a venit si mie sa imi colorez parul :))
    okey...mersi :* :D

    RăspundeţiȘtergere
  14. @Delia Vaman la cat e mai inchisa culoarea parului cu atat mai mult va iesi albastrul inchis inchis.
    P.S: DACA PARUL ESTE BLOND,NU FOLOSITI ALBASTRU METIL!!!! PARUL DUPA UN TIMP SE VA FACE VERDE FOARTE INCHIS,PENTRU CA ALBASTRU+GALBEN=VERDE ! !!!

    RăspundeţiȘtergere
  15. Dar daca am parul blond, putin mai inchis, am auzit ca dupa 4-5 spalari de duce toata culoarea insa iti schimba culoarea originala

    RăspundeţiȘtergere